| ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG,SILA "FOLLOW" JIKA INGIN INFORMASI. |

PENGIKUT

Sabtu, 31 Disember 2011

HELLO KITTY DIHATI



Korang kenal dengan budak dekat atas nih. .
Aku percaya kepada korang yang perempuan pembaca blog aku ni mesti ada yang minat
HELLO KITTY . . .
Dan tak kurang pula bagi golongan lelaki yang minat HELLO KITTY ni separti aku jugak lah. . hehehe. . .dan memang tak disangkalkan lagi HELLO KITTY memang cantik plus++ comey gitu okay!

Hahaha. . .aku ingat aku nak tukar semua barang aku jadi HELLO KITTY. . .hahaha. . dah addict sangat dh nie. . problem2. . huhuhu :)
Ada jual ker pembakar roti nih. . STYLE plak aq tengok. .


Jangan ingat perempuan jer minat HELLO KITTY nieh. . .LELAKI pown sma gax lah. . .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ HELLO KITTY ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Tiada ulasan:

Catat Ulasan